Acte necesare pentru cadastru si intabulare
ACTE PENTRU CADASTRU SI INTABULARE APARTAMENT:
1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) - in original;
2. Actele de proprietate ale imobilului - copie simpla (Xerox):
a) in cazul achizitionarii de la o persoana fizica/juridica: contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in acesta;
b) in cazul achizitionarii prin institutiile Statului Roman (ICRAL, ICVL, Orizont, etc): contract de vanzare cumparare, proces verbal predare - primire apartament, contract pentru plata in rate si dovada achitarii integrale a acestuia (unde este cazul);
c) in cazul dobandirii proprietatii in baza unei Sentinte Civile - copie conforma cu originalul (duplicat) emis de Judecatorie;
d) in cazul apartamentelor dobandite in baza Legii 112 / 1995 - copie legalizata contract vanzare - cumparare, copie xerox schita anexa contract;
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor;
4. Asigurarea Obligatorie Locuinta (PAD) - copie simpla (Xerox):
ACTE PENTRU CADASTRU SI INTABULARE TEREN ( FARA CONSTRUCTIE ):
1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) - in original;
2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in acesta- copie simpla (Xerox);
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor - copie simpla (Xerox);
ACTE PENTRU CADASTRU SI INTABULARE TEREN ( CU CONSTRUCTIE ):
1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) - in original;
2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in acesta- copie simpla (Xerox);
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor - copie simpla (Xerox),
4. Autorizatia de construire si proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor, sau dupa caz, certificat de atestare a edificarii extinderii constructiei, eliberat de primaria localitatii unde este situat imobilul - copie simpla (Xerox);
5. Certificat de atestare a edificarii constructiei - copie simpla (Xerox);
6. Autorizatia de demolare (numai in cazul in care in actele de proprietate se regaseste o constructie care ulterior a fost demolata) - copie simpla (Xerox);
7. Asigurarea Obligatorie Locuinta (PAD) - copie simpla (Xerox);
ACTE PENTRU INSCRIERE CONSTRUCTIE NOUA (INTABULARE CONSTRUCTIE NOUA ):
1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie - Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) - in original;
2. Autorizatia de construire si proces - verbal de receptie la terminarea lucrarilor, sau dupa caz, autorizatia de demolare / certificat de atestare a edificarii extinderii constructiei, eliberat de primaria localitatii unde este situat imobilul - Asigurarea Obligatorie Locuinta (PAD) - copie simpla (Xerox);
5. Releveele imobilului - Asigurarea Obligatorie Locuinta (PAD) - copie simpla (Xerox);
6. Actele de proprietate ce fac dovada proprietatii terenului - copie simpla (Xerox);
7. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copie simpla (Xerox);
8. Acordul bancii privind intabularea (doar daca terenul este ipotecat) - copie simpla (Xerox);
9. Adeverinta numar postal (unde este cazul) - copie simpla (Xerox);
10. Dovada scoaterii terenului din circuitul agricol (unde este cazul) - copie simpla (Xerox);
11. Asigurarea Obligatorie Locuinta (PAD) - copie simpla (Xerox);
ACTE PENTRU DEZMEMBRAREA SAU ALIPIREA(COMASAREA) IMOBILELOR:
1. Actele de proprietate - copii xerox;
2. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;
3. Acordul bancii privind dezmembrarea/alipirea (doar daca terenul este ipotecat) - copie simpla (Xerox);
4. Certificat de urbanism in cazul alipirilor (comasarilor) - indiferent de numarul imobilelor care se alipesc, iar in cazul dezmembrarilor, doar pentru dezmembrarile cu mai mult de 3 loturi (inclusiv) - copie simpla (Xerox);
ACTE PENTRU ACTUALIZARE / RECTIFICARE CADASTRU, MODIFICAREA LIMITEI DE PROPRIETATE SI/SAU MODIFICAREA SUPRAFETEI TERENULUI:
1. Actele de proprietate - copie simpla (Xerox);
2. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;
3. Acordul bancii privind actualizarea/rectificarea (doar daca terenul este ipotecat) - copie simpla (Xerox);
4. Adeverinta numar postal (unde este cazul) - copie simpla (Xerox);
5. Dovada scoaterii terenului din circuitul agricol (unde este cazul) - copie simpla (Xerox);
6. Declaratie notariala din care sa rezulte ca proprietarul / proprietarii sunt de acord cu modificarea limitelor de proprietate si a suprafetei imobilului - copie simpla (Xerox);
ACTE PENTRU AVIZ TEHNIC OCPI - NECESAR OBTINERII PAC, PUG, PUZ, PUD / CERTIFICATULUI DE URBANISM / SAU NUMARULUI POSTAL:
1. Documentatia cadastrala existenta - copie xerox;
2. Actele de proprietate - copii xerox
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare - persoane juridice) - copii xerox;
4. Certificat de urbanism - copie legalizata (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PUZ, PUD, PAC);
5. Extras de carte funciara pentru informare (recent) - in original (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PAC);
6. Extras de plan cadastral actualizat eliberat de Primarie - in original (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PAC);